close

最近唔知係咪睇得人地d結婚相多,搞到開始恨拍拖。
不過當諗到「男人的本質」,其實我都有d驚。
當然,我都知自己事啦。邊有人吼丫。

我唔知點解會俾人誤會我係一個強人,咩事都可以自己搞掂。
其實,我只會搵我的tightest circle幫。
只係當tightest circle唔晌身邊,我頂硬上。

好似,小事到連買muji月曆,找咭數我會搵「佢」。
小事到幫我收parcel我會搵「佢」。 
大事到好似落車搵人接我會搵「佢」同埋「佢」。

一個女仔,幾時都係有人照顧下好架啦。
我都會有想搵人嗲下ge時候架囉。

可能,我的大女人要收歛一下。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    daiha0816 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()